Qualification good problem-solving skills civility In an optimal place and time!

Our company

The company was founded in Marcalgergelyi in 2015. The founder Tóth János has been dealing with all kinds of passenger transport services since 2007. This company has grown out from a family undertaking with permanent under protest of reliability, accuracy and credibility. In the beginning the main activity was transportation of factory workers to work we are currently focusing on. Later our company expanded to include domestic and foreign trips as well.

Our bus park has 18 buses which we will develop with proportion according to your orders. This vehicle park provides outstanding service to passengers in accordance with the relevant passenger transport conditions.

English

Kedvezményezett neve: OPTIME TRAVEL Személyszállítási Korlátolt Felelősségű Társaság
Projekt azonosító száma: GINOP-2.1.8-17-2018-03008
Projekt címe: „Eszközbeszerzés az Optime Travel Kft-nél”
Szerződött támogatás összege: 5.208.669 Ft
Elszámolható összköltsége 13.022.000
Támogatás intenzitása: 40 %.
Projekt befejezés dátuma. 2019.05.23.

A Project bemutatása

2019.05.23. napján 2 db RODCRAFT WP100 Hidraulikus műhelyprés,1 db SPACE
DYNAMIC TRUCK Futómű állító műszer, 6 db EXPERT E220324 szerszámkocsi, 2 db
ELMAG PROFI-MIG PLUS 302 hegesztőgép került beszerzésre. Az eszközök
kihelyezési helyszínre megtörtént, egész évben folyamatos,
vagyonbiztosítással védettek. Biztosított számunkra a folyamatos működés, a
járművek üzembiztonsága, hiszen megélhetésünk ezen alapszik. Saját szerviz
létrehozása csökkenti az üzemelési bizonytalanságot, kiszolgáltatottságunk
csökken a külső szervizszolgáltatótól, piaci pozíciónk stabilabb, mert egy
állandó saját szerviz áll a rendelkezésünkre. A szerviz ezen felül új piac
elérését is biztosítja mivel külső vállalkozások számára is tudunk javítást
vállalni. Földrajzi közelségünkben hasonló vállalkozás nem üzemel, a piaci
kereslet ezért rendelkezésre áll. A tevékenységünk bővülésével
versenyképességünk nő, költséghatékonyabban, és kevésbé

kiszolgáltatottan tudunk működni. Tevékenységünk komplexebbé vált a
beszerzett eszközökkel. Összességében az eddig külső munkát sajáttal tudjuk
kiváltani, a fejlesztés a nemzeti prioritások és a Horizont 2020
Keretprogram célkitűzéseivel összhangban van, mert hosszú távon hozzájárul
a vállalkozás hazai és nemzetközi szintű versenyképességének erősítéséhez.
Az eszközök megléte és annak a piacon való megjelenése már olyan
versenyelőnyhöz juttatja a céget, amivel újabb komoly megrendelések
várhatóak, illetve a jelenlegi szerződéses állomány is hamarabb
teljesíthető, ezzel is segíti a cég további növekedését.

Tisztelt Látogató!

 

Szeretném tájékoztatni, hogy cégünk a kialakult helyzet ellenére is működik és a szabályozások, illetve a védekező intézkedések maradéktalan betartása mellett áll az Önök rendelkezésére!

 

Ennek biztosítása érdekében az alábbi higiéniai intézkedéseket hoztuk, melyet kollégáink a mindennapi munkájuk során folyamatosan szem előtt tartanak:

 

- mind a sofőröknek és utasoknak kötelező maszkot viselni az autóbuszban,

- figyelemfelkeltő táblák kihelyezése a buszokon maszkviselés kötelezésére,

- megfelelő távolság tartása utazás közben,

- napi szintű ózon generátoros fertőtlenítés alkalmazása.

 

Mindnyájuk egészségének megóvása érdekében kérjük Önöktől a vonatkozó szabályok betartását és azt, hogy betegen ne utazzanak!

 

Vigyázzunk egymásra!

 

Üdvözlettel,

Az Optime Travel csapata